✎ Men åh.


🐾 Ursula
2015-04-23 @ 15:18:15 http://ursulaximena.blogg.se/

- Hej!

Jag tycker du ska fortsätta spela nu när de har kommit med en bra uppdatering! Det är alltid kul att ha kvar de gamla spelarna som kan spelet ut och in.

De har stora planer nu har jag hört också på att utveckla spelet ännu mer!

Kram Ursula

Svar: Hej. Jag har inte slutat spela helt, men det blev otroligt sällan där ett tag. Nu när servrarna har blivit mer stabila och mitt privatliv har börjat ordna upp sig så spelar jag mer. Det skulle vara alldeles för svårt att slita sig helt från spelet. Det är ju trots allt ett mysigt och trevligt spel, när allt kommer omkring. :) Förhoppningsvis fortsätter de att styrka servrarna, vilket gör att min spellust bara kommer att öka. :) Bloggen kommer igång så småningom den också, men det kan ta ett tag. Kram, tack för peppen! /Fiona Underland
Fiona Underland




Kommentera inlägget här
Snälla, skriv inte någon reklam för er blogg.
Tycker andra läsare om era kommentarer, kommer de att klicka på er blogglänk. 😊

Namn:
Kom ihåg mig!
E-Mail:

Blogg:

Kommentar: